venres, 30 de maio de 2025

MARIOLA EN INGLÉS



Something quite special happened lately. In year 3 we need learn the present continuous, and that’s why we need to know the verb "to be" perfectly. To do so in a fun way, last Friday, we played a "grammatical version" of hopscotch. What a surprise when, later in the day, year 3 students taught their younger schoolmates!

On Monday, year 6 joined the trend during recess, by creating their own hopscotchs to review the content we had been working on. Seeing the success of this activity, the English teacher created more challenging versions for years 4 and 5 during the week. Events like this make us teachers happy!


👩🏻‍🏫❤️‍🩹👨🏾‍🎓🐇🥰👩🏻‍🏫❤️‍🩹👨🏾‍🎓🐇🥰👩🏻‍🏫❤️‍🩹👨🏾‍🎓🐇🥰


Algo moi especial pasou ultimamente. En 3º EP necesitamos aprender o presente continuo, e por iso necesitamos coñecer perfectamente o verbo "ser ou estar". Para facelo dun xeito divertido, o pasado venres xogamos a unha "versión gramatical" da mariola. Que sorpresa cando, máis tarde, os alumnos de 3º curso ensinaron aos seus compañeiros máis pequenos!

Este luns 6º EP sumouse á “moda” durante o recreo, creando as súas propias mariolas para repasar os contidos que estiveramos traballando. Ao ver o éxito desta actividade, a profesora de inglés creou versións máis desafiantes para 4º e 5º EP durante a semana. Cousiñas coma esta fannos felices aos mestres/as!






 


Ningún comentario:

Publicar un comentario